KTHIMET
I nderuar klient,
Urojmë që ta keni pëlqyer produktin Whisbear, por në rast se ai nuk i plotëson pritshmëritë tuaja, ose plotëson kushtet për kthim, lutem kontaktoni shërbimin tonë të klientit tek: sales@manderina.com për të marrë më shumë informacion.
Ju keni të drejtë të ktheni cdo produkt të Whisbear brenda 14 ditesh pa ndonjë shkak të vecantë, por me kushtin që produktet që ktheni, duhet të jenë në kutinë origjinale; me paketimin dhe ambalazhimin e tyre të padëmtuar.
Për ta përshpejtuar procesin ju lutemi plotësoni formularin e mëposhtëm
Pasi ta kemi marrë produktin, paratë do të transferohen në llogarinë tuaj brenda 7 ditëve me të njëjtën mënyrë që ju keni kryer pagesën.
Vini re:
Do t’ju disbursojmë vetëm vlerën e produktit, duke përjashtuar vlerën e transportit që mund të keni paguar kur bletë mallin.
NDËRRIMET
Nëse keni probleme me kukullat Whisbear ose pajisjen, mund të kërkoni ta zëvendësoni atë.
Lutem plotësoni formularin më poshtë me përshkrim të detajuar të problemit që keni me pajisjen.
Pas marrjes së kërkesës suaj, shërbimi ynë i klientit do ju kontaktojë që t’ju shpjegojë proçedurat e mëtejshme. Pasi ta analizojmë rastin, do ju informojmë nëse lodra Whisbear apo pajisja kualifikohet për ndërrim apo rregullim.
Vini re:
Duhen deri në 2 javë që t’ju vijë malli i shkëmbyer (nëse ne e kemi ate produkt ne gjendje), por ne do të bëjmë më të mirën që ta nisim sa më shpejt, sapo pajisja apo produkti të jenë kontrolluar nga ne. Nese produkti nuk është në gjendje, ju mund ta zëvendësoni me një produkt të ri, ose të prisni deri në furnizimin tjetër që ne do bëjmë tek partneri ynë. Gjithsesi ju do njoftoheni për detajet nga shërbimi ynë i kujdesit të klientit.
Me respekt ,
Stafi i Whisbear® Albania