NDËRRIMET

Nëse keni probleme me lodrat Whisbear ose pajisjen, mund të kërkoni ta zëvendësoni atë.
Lutem plotësoni formularin më poshtë me përshkrim të detajuar të problemit që keni me pajisjen.

Pas marrjes së kërkesës suaj, shërbimi ynë i klientit do ju kontaktojë që t’ju shpjegojë proçedurat e mëtejshme. Pasi ta analizojmë rastin, do ju informojmë nëse lodra Whisbear apo pajisja kualifikohet për ndërrim apo rregullim.

Vini re:
Duhen deri në 2 javë që t’ju vijë malli i shkëmbyer (nëse ne e kemi atë produkt në gjendje), por ne do të bëjmë më të mirën që ta nisim sa më shpejt, sapo pajisja apo produkti të jenë kontrolluar nga ne. Nese produkti nuk është në gjendje, ju mund ta zëvendësoni me një produkt të ri, ose të prisni deri në furnizimin tjetër që ne do bëjmë tek partneri ynë. Gjithsesi ju do njoftoheni për detajet nga shërbimi ynë i kujdesit të klientit.

Me respekt ,
Stafi i Whisbear® Albania

Lutem plotësoni formularin më poshtë

[quform id=”3″ name=”Ankesat”]

Navigation
Close

Shporta ime

Close

Lista e dëshirave

Recently Viewed

Close

Close

Categories