Nga 500 kompani, vetëm Whisbear dhe pesë kompani të tjera u zgjodhën për të realizuar një takim privat me Sheryl Sandberg, COO i Facebook-ut dhe dora e djathtë e Mark Zuckerberg.
Whisbear ishte i ftuar për konferencën ‘’Facebook Gather 2019’’, i organizuar më 21-22.01.2019 në Dublin. Ngjarja bashkon bizneset e vogla dhe të mesme evropiane më të fuqishme, të zgjedhura nga Facebook-u për të krijuar Këshillin e Mediave Sociale. Mbi 500 kompani ishin të ftuar. Biznesi i vogël dhe i mesëm përbëjnë një potencial të madh reklamimi për Facebook-un. Duke përfituar nga kjo mundësi, kompania drejton një program të veçantë për ta.
Njëzet sipërmarrës polakë ishin të ftuar në Dublin, mes tyre Zuzanna Sielicka-Kalczyńska,CEO i Whisbear.
Whisbear dhe vetëm pesë biznese të tjera u zgjodhën për të shfaqur produktet e tyre në një ekspozitë të veçantë,ku paraqitën zgjidhje inovative. Ishte një nder dhe njohje e madhe e arritjeve të Whisbear.
Më vonë, Zuzanna dhe vetëm pesë pjesëmarrës të tjerë patën një shans për të biseduar me Sheryl Sandberg, e cila shoqërohej nga Ciarán Quilty (Zëvendës President në EMEA në Facebook) dhe Helen McEntee, Ministrja Irlandeze e Shtetit për Çështjet Evropiane. Takimi privat ishte jozyrtar dhe të gjithë kishin një mundësi për të folur rreth kompanive të tyre dhe sukseset.
“Unë tregova historinë e Whisbear dhe shpjegova aktivitetin tonë të biznesit”, thotë Zuzanna Sielicka-Kalczyńska. “Sheryl ishte veçanërisht e interesuar për aplikacionin ‘’Asistenti i Prindërve’’që bëmë për E-zzy the Sloth. Ajo gjithashtu dëshironte të dinte për iniciativat tona të bamirësisë. Whisbears ndihmojnë foshnjat në spitale, klinikat e shtatzënisë dhe të kujdesit për foshnjat dhe bujtinat në Poloni, Francë dhe Gjermani. ”
Znj. Sandberg u kërkoi pjesëmarrësve ta mbanin të azhurnuar me idetë e tyre në lidhje me Facebook-un dhe zgjidhjet e pritura nga bizneset e vogla. Ministri McEntee donte të dinte se si Brexit do të ndikonte në biznesin tonë.
“Tregu britanik është shumë i rëndësishëm për ne dhe Whisbear po përgatit një strategji për zhvillimin e mëtejshëm të markës në Mbretërinë e Bashkuar, nëse bëhet fjalë për Brexit”, tha Zuzanna. “Sidoqoftë, diversifikimi i tregut është çelësi këtu, kështu që problemi nuk prek të gjithë biznesin tonë në të njëjtën kohë.”
Jo vetëm që E-zzy the Sloth nga Whisbear u prezantua në ekspozitën në Dublin, por ishte gjithashtu një dhuratë për Znj. Sandberg dhe Ministrin McEntee.
Në konferencën kryesore znj. Sandberg mbajti një fjalim, gjatë të cilit ajo i tregoi audiencës se siguria dhe privatësia e të dhënave është me rëndësi të madhe për Facebook-un dhe sa mësoi kompania nga gabimet e së kaluarës. Ajo gjithashtu theksoi se Facebook-u sheh potencialin e bizneseve të vogla dhe të mesme dhe synon të mbështesë zhvillimin e tyre. Në fakt, një pjesë e madhe e të ardhurave të Facebook-ut vijnë nga kompani të tilla.
Edhe në këtë fjalim drejtuar audiencës së gjerë, znj. Sandberg përmendi Whisbear kur dha shembuj të tre bizneseve që filluan aktivitetin e tyre në Facebook. Whisbear filloi në atë platformë sociale, ku ata njoftuan produktin e ri (d.m.th. Arushin që Zhurmon) dhe u kërkuan prindërve të ndanin postimin.
Për më tepër, Sheryl Sandberg përmendi Zuzanna dhe Whisbear në postimin e saj në Facebook për të diskutuar konferencën në Dublin:
“Unë u takova me një biznes tjetër të vogël, si Suzanna nga Whisbear e cila u frymëzua nga netët pa gjumë me djalin e saj të porsalindur për të krijuar makineri inovative të zhurmës rozë,bashkë me motrën e saj”.
Ngjashëm me Zuzanna, zonja Sandberg është nënë e tre fëmijëve dhe është e ndjeshme për problemin e netëve pa gjumë. Ajo gjithashtu pranoi se provoi metodën e zhurmës së bardhë për të qetësuar fëmijët e saj për të fjetur kur ishin më të vegjël.
Konferenca e Dublinit ishte gjithashtu një mundësi për të takuar sipërmarrës të tjerë evropianë, të cilët drejtojnë biznese të ngjashme dhe çdo ditë hasin çështje të ngjashme si Whisbear. Të gjithë mund të ndajnë përvojat dhe zgjidhjet e tyre dhe të flasin për sfidat me të cilat përballen bizneset e reja.